Första dagen för veckan

Dagen har flytit på bara. Har inte gjort något särskilt...
Efter att vi lämna dottern på korttids så åkte vi till systembolaget o handlade hem lite glögg o öl, till jul & nyår, ja vem vet. De 10 ölen kanske räcker ända till påsk. ;-) Inga stordrickare här inte!!!
Efter det blev det en sväng på Tuna Park. Köpte strumpbyxor till klänningen som dottern ska ha på julafton. O så fick jag en ny fleecejacka. Perfekt att ha hemma, nu när det är så kallt, att mysa i.

Dagens mat har gått lite sisådär. Svårt när man är iväg o glömmer att ta med sig bra mellis.

Matrapporten för dagen:
Frukost: 1 tallrik yoghurt, bär, några nötter.
Lunch: Baconinlindad kycklingfilé fylld med vitlöksost, sallad, vitlöksdressing.
Mellis: 1 banan.
Middag: Tacotallrik på Tuna Park.
Kvällsmellis: Vet inte riktigt än, men ska väl hitta på något... ;-)

Imorgon ska jag beställa frukost av min man. För jag sticker hemifrån strax efter kl 6. Dottern ska ta prover på barnmottagningen på sjukhuset kl 7 o jag ska hämta henne på korttids först. Sen ska jag passa på att fixa lite fler ärenden, när inte puckona här i stan har vaknat än!
Även om jag är van att gå upp tidigt så prioriterar jag inte att äta innan jag åker imorgon. Är ju trots allt en sovmorgon som försvinner o då vill jag ändå sova så lääänge som möjligt.  Tar nog med mig 1 bar att äta i bilen.

Nu är det dags att lämna över datorn till maken så han kan skriva sitt "CV" o skicka iväg... Håll tummarna för honom!!! ;-)

Kram o nattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0