Förändring

Idag har jag tillbringat större delen av dagen i stan.
Först Xv-träning (jag var "bara" social) o sen hade jag tid hos frissan kl 13.

O idag blev det ett besök i förändringens tecken!

                                                     

Jag är jättenöjd med mitt nya "jag"!
Känns så lätt o fräscht med ny frisyr, till min "nya" kropp.
När jag var färdig hos frissan var kl nästan 16:30 så att åka hem var inget alternativ, för kl 18 var det dags för julbord med Xv.

Mycket trevligt o uppskattat!! Tack för att ni fixar så roligt för oss medlemmar!

Så nu när jag landat här i soffan kommer tröttheten smygandes. Imorgon är en ny dag med möte på fm. Ska till barn-hab o diskutera om hur vi med "stora" barn kan hjälpa de nya familjer som just kommit in i verksamheten.

Ha en bra onsdag, så hörs vi lite senare imorgon, efter mötet o lite mys med dottern.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

God morgon! Oj vad fin du blev i håret!!! Sååå mycket yngre du blev. Det frisyren passar dig som handen i handsken. Om du är nöjd, hur glad är då inte din man som får vakna och se det vackra ansiktet varje morgon?

Nu ska jag ta och bege mig till gymmet. Kram och ha en fantastisk dag!

2010-12-08 @ 10:29:20
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl
Postat av: Sara

Vad fin du blev! Härligt! :-)

2010-12-08 @ 13:28:18
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com
Postat av: Ia i tisdagsgruppen

Igår när jag kom hem kunde jag inte sluta att prata om dig och din nya snygga nej supersnygga frisyr.Sambon såg uttråkad ut efter en halvtimme ha ha.Vet inte om jag ska skita i att spara och göra en Madde ha ha Kram snygging.

2010-12-08 @ 14:29:06
Postat av: Anna

Du blev sååå snygg i håret. Passar dig kanon...=)



Kram till dig och dina kära...

2010-12-08 @ 17:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0