Down

Nu har jag lessnat rejält på att ha ont o må dåligt.
Så imorgon ska jag ringa till läkaren o höra om jag får komma dit, med foten.
Svullnaden runt knölen har gått ner o nu är jag inte särskilt blå heller. Men ONT har jag iaf. Hoppas han kan ge mig något svar på vad det kan vara. Jag misstänker att det är något ledband eller sena eller något som fått sig en känga. O sen att knölen blivit större, men den är ju ett extra ben...

Det är ju så tröttsamt! Jag vill vara pigg o må bra. För motionen har blivit en viktig del i mitt liv. O jag saknar det!!

Känner att motivationen för att hålla vikten nere har sjunkit o jag har lust att bara sätta mig i soffan o tröstäta... Men jag ska försöka stå emot o istället ägna mig åt att få makens raggsockor färdiga o även göra några fina armband att visa upp när det i februari är dags att ha Öppet Hus nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0