Deppig

Usch vad jobbigt allt är nu!
Vill bara gå o sova o vakna upp någon gång i slutet på januari. Då är jul & nyår förbi o även en del andra festligheter.
En del av er, som känner mig vet att jag tycker att det är skitjobbigt med julen. För inget i det här hemmet är ju normalt. Jag försöker att inte tänka på det, men det är ju inte lätt speciellt inte nu när julen närmar sig o ALLT kretsar ju kring julen just nu.

Gårdagen känns som ett enda stort misslyckande gällande maten, men jag skiter i den dagen o lägger den bakom mig. Idag är idag o allt kan vändas till det positiva.

Jag är grymt besviken, arg o ledsen över min förbaskade fot. Har så ont att jag jag bara vill gå o dra täcket över huvudet. Inte ens nätterna är som vanligt. Jag vaknar så fort jag rör på mig o i natt har jag tydligen legat o gnällt o ajat när jag rört mig sa maken...
Idag är en sån dag då jag verkligen vill ut o springa, för att gårdagen inte blev bra. Men jag klarar ju inte ens det! Förbannade j-a skit!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skickar de allra största kramarna till dig vännen....<3

2010-12-06 @ 22:05:09
Postat av: Ia i tisdagsgruppen

Tänk framåt, foten läker,skynda långsamt.Hoppas du kommer i kväll så vi får lite roligt,har varit sjuk hela veckan sen sist,men det är bara att bryta ihop och komma igen KRAMAR

2010-12-07 @ 12:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0