Äntligen

Vill inte vara tråkig, MEN vad skönt att det är över. Julen alltså. Idag o imorgon ska vi bara vara hemma o mysa o vila.
Dottern hade en bra dag igår. Hon var glad mestadels av dagen o fick många fina klappar.
Vi hade bl.a. köpt en "robot" åt henne. Vi testade den i affären o då funkade den o igår var den ur funktion. :-( Men när vi packade upp den till henne igår så upptäcker vi att batteriet i den hade läck ut batterisyra o många av skruvarna på undersidan var väldigt rostiga o fula. Så imorgon är det jag som åker tillbaka till butiken o klagar. Ska ha ut en ny!!!
I såna lägen är det ändå lite "tur" att hon är som hon är. För en frisk liten tös är det nog svårare att förklara hur den kan vara trasig när den är ny..

Idag är sista dagen jag äter julmat. Sen ska "skiten" ut!! Usch är redan less på den, efter bara 1 dag! :-(
Imorgon är vi verkligen i vardagen igen o då ska jag tillbaka till livet med Xtravaganza... Har haft tänket i mig, o tänkt mig för vad jag har ätit, men det har ändå blivit tokigt o lite för mycket. Längtar tills kroppen mår bra igen. Tar ett par dagar sen är jag som vanligt igen!

God fortsättning alla underbara människor!
Återkommer kanske senare under dagen, beror på om vi får besök ikväll eller ej! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0