Ångvält bortskänkes

Idag är det inte min dag!
Vaknade med en ARG o LEDSEN dotter, så maken kom upp vid 5:30. Stackarn fick ingen sovmorgon idag heller.
Sen gick det skapligt på morgonen. Efter "middagsvilan" när jag vaknade så hade jag ont i ryggen o magen. Det är huden o "fläsket" som gör ont som sjutton. O nu på em har även huvudvärken kommit smygande. Ska jag bli sjuk igen tro?? För värken i ryggen o på magen känns nästan som febervärkar... :-(

Har iaf varit in o bytt dotterns julklapp. Tog ut en likadan, den sista. Puh!!! ;-)
Sen passade jag på att handla lite när jag ändå var i stan, dock bara akutsaker. Ska se om vi veckohandlar imorgon, annars gör jag det på tisdag.

Nu ska snart dottern gå o sova. Sen ska jag bara ligga på soffan o kolla film. Jag är faktiskt redan ombytt till pyjamas, för jag mår inte alls bra o har inte tänkt att varken få besök eller gå utanför dörren något mer idag. Tror att det är första gången i år som jag har pyjamasen på mig före dottern. Inget gott tecken!! (Finns bara 2 anledningar till att det händer: Antingen har jag blivit så gammal, eller så är det för att bacillerna fått grepp om lilla mig)

Så är det någon av er som vill bli sjuk, så sänder jag gärna bort bacillerna. Ångvälten ingår GRATIS!!!!

Återkommer imorgon! Förhoppningsvis mår jag då bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0