1½ dag senare... Ber om ursäkt för att ja...

1½ dag senare... Ber om ursäkt för att jag inte skrivit tidigare! Har väldigt ont i min fot! Resan till Småland igår gick bra. Riktigt bra väglag o vi kom hem med många pärlor. Så nu ska jag bara söka efter lite inspiration o sen sätta fart med att göra några som jag kan ha som visning när det är Öppet hus, så kanske jag kan få några kursdeltagare. :-) Idag har jag mest bara tagit det lugnt o skrivit våra lönerapporter. Sen var vi till några vänner o fikade innan vi åkte o handlade mat för kommande veckan. När vi kom hem tog maken fram kryckorna o tvingar mig nu att använda dem... Tyvärr verkar det som att det inte blir någon riktig träning på ett tag, får dra åt tyglarna ännu mer gällande maten. O hoppas att det kommer gå bra ändå. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0