Underbara lördag

Motionen avklarades o sen har jag mest tagit det lugnt o myst med dottern. Samt att jag har hjälpt maken med lite saker.

Har hämtat mina föräldrar o skjutsat dem. De är hos några vänner på middag o kommer höra av sig sen när de vill hem. Blir antagligen runt 00-01. Tänker försöka sitta uppe o vara vaken... Eftersom att jag ändå ska ge dottern mediciner vid 22:30 så blir det ju bara små korta stunder att sova.

När jag kom hem till mina föräldrar så hade mamma gjort en äpplepaj med vaniljsås hon prompt ville bjuda på, så kcal sticker iväg lite idag, men en dag i veckan med lite okontrollerat ätande måste ju ändå vara ganska okej, med tanke på att jag för övrigt i veckan ätit bra...

Nu ska jag äta en sen middag, återkommer efteråt med dagens kcal in & ut... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0