Underbar morgon

Så fantastiskt mysigt att vakna o se att det är soligt, när man bara har sovit ett par timmar i natt. Dottern har sovit jättedåligt nu i 2 nätter. Vet inte vad det beror på?! :-( Man hinner lagom somna, förrän hon vaknar o gnäller igen... (Har ändå legat bredvid henne i hennes säng)

Eftersom att det är sol ute o "sol i sinnet" idag, så ska jag ge mig på en cykelvända igen. Letade fram cykelhjälmen igår. Så idag ska jag fixa till den andra cykeln o ge mig ut på stora vägen. Vill inte cykla där utan hjälm, för det är så förbaskat mycket trafik o väldigt många lastbilar oxå... Rundan består av flera långa backar, mest uppåt. Så benen kommer få sig en rejäl omgång.

Kcal-intaget igår blev 600kcal till, av förbannat onödigt fika!!! :-( Men jag tar inte så hårt på det ändå. Har ju haft en riktigt bra vecka. O idag blir det inget fika alls! Lovar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0