Tyst

Nu är vi ensamma hemma, maken o jag! Dottern är på korttids tills på torsdag. Men vi får det inte särskit lugnt iaf. Maken jobbar ju på kvällarna o på dagarna så ska det fixas en massa. Imorgon eller på onsdag ska maken iväg o skruva bort en servo från en traktor. O så ska allt fixas inför nästa vecka, såsom tvätt, packning, städning...

Idag är jag HUNGRIG!!! Vet egentligen inte varför, men jag är HUNGRIG!!!
Har ni fattat??  ;-)
Under dessa 6 dagar som jag hållt på så har jag inte varit så här hungrig som jag är nu... O det är jobbigt att vara det. Vet inte vad jag ska göra för att känna mig mätt. Dricka vatten o kaffe hjälper inte. Inte heller tuggummin. :-( Så har ni något bra tips så dela gärna med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0