Trött

Natten var faktiskt helt okej, vad gäller sömnen. Dottern väckte mig inte förrän halv 4 o sen sov vi kortare stunder fram till halv 6.

Men sen...

                                       

Dagens motion har nog tröttat ut mig o så middagen som var lite "långkok".
På "menyn" stod nämligen kålpudding. Inget man bara slänger ihop sådär på ca 30min. Nej, det var ett himla göra för att det skulle bli bra.
O gott blev det!!
Maken åt så han är ff mätt.

Jag börjar bli lite småsugen på något. Så jag ska ta o fixa lite äpplen i micron, med kanel o sötningsmedel. Till det blir det en sked glass!!
Maken är skeptisk, men jag ska nog få honom att ändra sig. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0