Torsdag

Gårdagen bjöd på en 40min "lång" o skön Powerwalk. YES så härligt. Om det håller upp från regnet idag, ska jag nog ge mig ut på en idag oxå. Men utan jogging..
Har ju börjat köra efter "Iform´s" löparprogram, 5km på 12 veckor. Men jag tycker det är så tråkigt att bara vara ute i 15 min.Mer jobb än nytta ju. Så därför har jag utökat till 30-40min istället. Börjar med 10 min PW o sen kör jag igång med joggingen o sen avslutar jag med att PW resterande tid. Att gå har ju ingen dött av, eller hur?! ;-)

Annars ska jag inte göra så mycket vettigt idag. Ev blir det att börja med några glas jag har beställning på. O så ska jag testa nytt recept ikväll. Kycklingpaj.
Återkommer med recept o bild om det var gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0