Sista kvällen

Min sista kväll hemma, själv ikväll. Maken jobbar sista kvällen nu. Sen är han arbetslös igen. Hoppas verkligen att han får jobb snart, så vi slipper fundera över det...

Idag har jag iaf fått en hel del gjort av vad som skulle göras. Gjort rent åt kaninerna, klippt gräsmattan, packat klart mina kläder till semestern.
Maken har kollat över husvagnen så den är fit for fight till måndag. Lufttrycket var bra, el"handsken"o  annat som behöver ses över, ser bra ut.. 

Morgondagens göromål är att åka till stan o hämta medicin till dottern o handla, städa o tvätta bilen, besöka "grannen" o kolla så de inte glömt att de ska ta hand om kaninerna nästa vecka. O så ska jag städa här hemma, så att det är FRÄSCHT när vi åker, så kul att komma hem då. Ska nog vara lite snäll mot maken så han fixar bilen. För han är "sysslolös" annars. ;-)

Känns ff tråkigt att "behöva" sluta med Nutrilett. För det har ju faktiskt funkat riktigt riktigt bra. Samtidigt som jag vet att det inte är bra att bara äta sånt för länge. Så jag ska försöka äta någorlunda bra mat när vi är på semester o sen får vi se när jag kommer hem om jag kör en vecka till med Nutrilett eller om jag går på o räknar kcal. Vågen får bestämma! Mer än 2kg plus o jag tror att jag kör nutrilett. Men det visar sig den 16 augusti..

Nu ska jag ägna mig åt boken "Sockerbomben" av Bitten Jonsson & Pia Nordström, innan det är dags att gå o sova.

Så jag säger God natt o sov så gott!
Kram o på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0