Ordning & reda

Nu tror jag att jag efter mycket om och men har fått bloggen någorlunda som jag vill ha den... :-)

O så är det måndag o det betyder nystart efter semestern... Förra veckan resulterade i +6kg!!! Vad säger du om det M??? Dina ynkliga kg över flera veckor är ingenting mot mina ju.... :-( Fattar dock inte hur det kunnat bli så mycket, för vi har ju ätit skapligt bra mat o inte varit stilla många sekunder.

Men nya friska tag nu. Matlistan för veckan är skriven, maten är inhandlad, o beslutsamheten har jag letat fram.
Idag tog jag mig i kragen o gav mig ut på en PW. SKÖNT!!!! O så lindade jag in löpträningen i den så det blev bra...

Har i flera veckor gått o spanat på "träningskalender". Idag när jag bestämde mig för att jag skulle köpa en, så fanns den inte på ICA Maxi här i stan... Så jag ska se om jag kanske beger mig in till stan på jakt efter en sån imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0