Myggor

1½ timme har jag slagits med de förbaskade myggen. De var som tokiga...

                                               

Var ute på en "skön" promenad, med dottern.
Gick bitvis rakt inne i skogen, bland stockar o stenar. Jobbigt att dra runt på rullen där... ;-)
Var ute o letade efter skogens guld. Kom hem med 3 fjuttiga kantareller.

Tur att inte rikedom räknas i antalet plockade kantareller... 

                                     

Skulle ha stegräknaren på mig, men den ville ha nytt batteri o det hann jag inte byta innan det var dags att bege sig ut i bland tomtar o troll. Så jag ska lägga in min promenad som lätt på vk så får vi se vad de säger om hur många kcal jag har förbränt.

Var sen till stan o fixade ärenden. Bl.a. införskaffade jag en träningskalender, som bara ska innehålla min träning. Lätt då att få en översikt över hur träningen går o om jag behöver ändra något. Jag är verkligen fast besluten om att detta ska gå nu. Maten känns ganska lätt, men det är värre att få motionen att bli en vana. Man blir så "lat" när man bara går hemma o arbetar med dottern...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0