Morgondagen

Imorgon är det dags att hoppa upp på vågen igen o se vad veckans resultat blir. Jag har ju som vanligt vägt mig några gånger o det verkar bli ett stort o fint minus. Men nästa vecka ska jag försöka låta bli att hoppa upp på vågen. Ska nog ställa undan den direkt efter vägningen imorgon så kanske det går bättre. Som det är nu så står den på golvet, precis bredvid toaletten o det gör ju att det är väldigt enkelt att kliva upp på den efter morgonpinkningen.
Men det är ju faktiskt roligare o mer spännande att inte väga sig under veckan. :-)

Imorgon kväll får vi middagsgäster. Men först ska de få jobba lite. ;-) Mina föräldrar som kommer, för att kapa upp sin ved här hos oss, då behöver vi bara köra dit den o tippa av den. Så då ska jag bjuda på tacogratäng. Ett nytt recept jag hittat på matklubben.se. O sen när de har kapat färdigt bjuder vi på krispig äpplepaj med vaniljsås. För mig blir det kanske en liten bit, som i sånt fall självklart vägs upp.

Hur det kommer gå med motionerade för mig imorgon vet jag inte. Då dagen kommer tillbringas med dottern, så maken får jaga hantverkarna i hälarna o se så att de gör rätt den här gången. INTE en vattenläcka till, tack!!! Men jag ska verkligen försöka hinna med ett löpträningspass.
Beror på när "puckona" kommer. Är inte överförtjust i hantverkarna! De dyker väl som vanligt upp någon gång efter frukost/lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0