Längtan

Så har ännu en dag gått. Om 4 dagar är vi på semester!!! :-) Åh, vad jag längtar...
Ska bli så skönt att få komma bort o inte ha några måsten. Vardagen innehåller så mycket sånt så semestern är HELIG.

Är lite hungrig nu ikväll, men jag dricker vatten o läser en bok o hoppas det går över. Är ju trots allt snart dags att gå o sova.
Idag har jag stoppat i mig 2 drinkar o 1 bar, 600kcal. O imorgon blir det 2 av varje, för idag kom dottern hem så imorgon vaknar jag tidigt o då går det inte att hålla sig till bara 600kcal. Förhoppningsvis är det sista dagen med bara Nutrilett. Sen på lördag kommer jag byta ut em o kvällsmålet mot en riktig middag. Men vad vi ska äta vet jag ännu inte. Vill ha något som är snällt mot magen, men ändå gott. Funderar på om varma mackor kan funka?? Är ju så himla gott!!! O inte så jobbigt för magen, med kryddor o sånt..

O sen från den 16 aug är det kcal-räkning igen. O då har jag sällskap! Vi kommer fixa detta! Nu är vi ju två o har ungefär lika mycket att gå ner! Så vi kan verkligen peppa varandra!

Me like!!!!

Nu ska jag återgå till boken o se om jag kanske blir lite klokare! ;-)

Kramis o på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0