Längre o längre

Imorse kl 9 hoppade jag upp på min kamrat o gav mig iväg. 1,9mil o 51 min senare var jag hemma igen. Känns helt underbart att vara igång igen!!! Cyklade nästan 2km längre idag än vad jag gjort tidigare. O det gick bra. Tror att rumpan börjat vänja sig lite nu..

                                      

Imorgon blir det en "vilodag". Ska vara "fyllle"chaufför till mina föräldrar som ska bort på middag i kväll/natt. O så ska maken ev bort imorgon o man vet aldrig hur sent det blir innan jag är hemma o i säng i natt. Så därför har jag planerat att "bara" gå en promenad med dottern imorgon, ifall vädret tillåter o så...


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, hänt idag då? :P

2010-08-28 @ 15:43:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0