Härligt

Dagens "joggingpass" avverkades med liiite stress. Men det gick iaf bra. Verkar funka bra för mina ben att köra mellanfot/framfots-landning. O det som är bra är att jag slipper tänka på "joggingstilen" för det går ju inte att ta för långa kliv då! Enkelt o smidigt o det fungerar!!! :-)

Efter joggträningen så tog jag med mig dottern ut på en hurtigt rask promenad. Hon tyckte nog att det var superskoj att mamma gick så fort, för oj vad det tjoades o skrattades. Kul att liva upp stämningen lite här ute i skogen. För om det fanns några svamp/bärplockare här ute så måste även de ha hört dotterns glada tillrop.

Totalt har jag varit ute o "tränat" i 55minuter idag. O  det är jag nöjd med!!

Idag ÄNTLIGEN kom snickarna o fixade till sina misstag sen de byggde ut vårt hus, så har vi nu tur så slipper vi vatten i vardagsrummet i vinter igen. På måndag kommer de o fixar till väggen här inne. Sen så är det "bara" målaren som ska komma hit o fixa till så det blir fint. Som jag har längtat efter detta!

O det är så fantastiskt skönt att veta att chefen skäms. Idag bad han t.o.m. om ursäkt för att det fuskats. O som vanligt vill ingen av snickarna erkänna vem som gjort fel, trots att det bara finns 3 snickare + 1praktikant att välja mellan...

Nu ska jag ta o börja med kvällsmaten. Återkommer senare med en dagsrapport o har ni tur får ni även en bild på vad som serverades till middag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0