Fixartime!

Idag har det varit en sån där riktig hemma-dag.
Jag har tvättat, vikt tvätt, dammat, packat inför semestern, lagat mat & matlådor o så har jag bakat oxå.
Har verkligen haft en superbra dag. Så skönt att inte ha några krav på sig. Eller att behöva göra sig ordning för att åka till stan.

Vågen imorse då. Den var snäll! -4kg på en vecka!! Det är ju jättebra! Så nu är det bara 1 kg kvar tills jag ska börja äta lite mat igen.
Som det varit senaste dagarna så har jag gått ner 0,5kg per dag o då är det ju bara 2 dagar kvar (1 dag kvar nu) sen ska jag introducera maten. Men vill börja med något som är snällt mot magen. Något förslag??

Tycker att den här veckan med nutrilett verkligen gått kanonbra!! Ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle fixa detta! :-)
(Det värsta är ju "bara" att magen inte fungerar som den ska...) Trots att jag dricker nästan 3liter vatten per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0