En vecka till...

... har gått o det känns verkligen som att jag är på G nu.
Även om den har dagen innehållit många "tomma" kcal så arbetar jag med det o vet om problemet. O det är ju ett steg i rätt riktning.

Idag fick jag en skön sovmorgon. Klev upp strax före 10, men då jag inte kom i säng förrän efter två o somnade väl vid halv 3 så blev det 7,5 timmes sömn ungefär. Alldeles lagom lång tid att sova!!
Efter att dottern fått sin lunch o vi hade myst lite så tog jag med henne på en timmes promenad. Skönt att få komma ut o få frisk luft, för oss bägge två. Sen när jag hade duschat o fixat till lite här hemma så kom vårt gudbarn med sin familj hit o fikade. Trevligt o kul!!!

Kvällen har ägnats åt att titta på foton o så har jag fått instruktioner om vad jag ska göra när jag ska hjälpa till vid Öppet hus nästa lördag.  Så nu har jag iaf lite "kött på benen"... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0