En salig blandning

Har faktiskt ff inte bestämt mig för om jag ska äta en halv bit äpplepaj ikväll. En liten bit brukar ju bara trigga igång så man blir sugen på mer... O det vill jag inte ha. En liten bit eller oxå ingen alls.

Gick ut på min powerwalk med sol på mig o även sol i sinnet.
Byggfirman har faktiskt varit här idag o chefen själv var inte särskilt glad när han såg anledningen till vattenläckan. Så de ska fixa till allt. O vi behövde inte tjafsa något eller bli osams! :-)
Nu är ju bara frågan om de bara står för tapeten på den halva väggen som är förstörd eller om de står för hela rummet. Vi har bara 3 våder kvar av tapeten o det går åt minst 4. Så det kommer ju bli nyansskillnad... Får vi hela rummet omtapetserat så är jag sugen på att välja en annan tapet, men i samma prisklass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0