Dagens motion

Jag åt en tidig lunch, redan kl 11 o sen efter 12 gav jag mig iväg på en cykeltur. 47min, 1,7mil drygt. Var inte så slitigt som jag trodde det skulle vara.

När jag kom hem så mötte jag maken med dottern i rullen. De skulle ge sig ut på en svampplockar-promenad.
Efter att jag duschat o gjort mig iordning så ringde jag o frågade vart de va o gav mig iväg efter dem. Blev 20 min rask promenad, men sen när vi träffades så gick det i sakta mak framåt. Så jag var ute o gick i 80min totalt.

Cykelturen fixade bort 380kcal. Promenaden räknar jag inte! Den uppskattade jag lite bara, på viktklubb.

Härligt med mycket frisk luft idag, trots halvdåligt väder!! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0