Besviken på dagens motion

Hade laddat för att ge mig ut på en riktigt jobbig cykeltur. Trodde jag skulle förbränna massor av kcal. Hade 2 riktigt JOBBIGA backar att ta mig uppför. När jag kom hem 39 min senare, o kollar pulsklockan, blev jag BESVIKEN! Trodde nog att jag skulle förbränna mer av att cykla än promenaden med dottern igår. Det var ju ändå lätt att mäta eftersom att tiden var densamma. Men icke. Förbrände "bara" 277kcal när jag cyklade mot 295kcal igår. O då vilade jag inte i nerförsbackarna heller, utan trampade på som sjutton.
Jaja, blev iaf 1,3mil o 39min träning. 


                               

Ikväll tänker jag nog ta fram Nintendo Wii o kanske köra några Yoga-övningar.
Är verkligen GRÖN inom det området, men har lovat mig själv några försök till innan jag lägger det åt sidan. Kruxet är ju bara att man inte känner sig så smidig o att jag har svårt att verkligen känna efter. Kör bara på i 110 hela tiden.
Yoga kan kanske vara bra för mig...

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0