Ändrade planer

Idag har jag varit ute på pass 1 i v 3 på mitt joggingprogram. O det går bra. Inga känningar alls i benhinnan när jag koncentrerar mig på att landa på "mellanfoten"/tårna. Förlängde promenadtiden både före o efter, som vanligt o var ute i dryga 45min.

Skulle ha varit iväg på möte med jobbet (assistanskoordinatorn) nu på em, men det blev inställt pga akuta saker som koordinatorn var tvungen att ta itu med.
Så då har jag istället passat på att söka info om olika pulsklockor. Så nu vet jag nog till 99% vilken jag vill ha.

Imorgon är det dags för en cykelvända igen o då ska jag nog testa ny runda igen... Maken pratade med grannen om mina cykelturer o fick tips på lite olika rundor. Så nu ska de testas o se om de passar mig. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0