5 dagar

Idag är det måndag o det betyder att jag klarat av 5 dagars "ren kur". Har hittillls förlorat 3,1kg. Är faktiskt ärligt talat lite besviken, för de sista 2 dagarna har jag " bara" gått ner 0,6kg.
Antar att känslan sitter i lite, bara för att det känns som att vi var borta längre än 1 dygn...
Nu när jag ser vad jag skriver inser jag nog att jag är lite knäpp. 3,1kg på 5 dagar är ju jättemycket, men mycket är ju ändå bara vätska som försvunnit..

Idag ska vagnen städas ur. Kläder ska tvättas o packas in i husvagnen. För om bara 1 vecka drar vi!!! :-)

Maken måste ta o kolla upp biljäveln... Ac-n har pajat igen! Jävla skit!!! Nu är det säkert den där dåliga kondensorn som gett upp. O så är det något skumt med kylarvätskan. För igår när vi kom till mina föräldrar för att fira brorsan som fyllde år, så var det alldeles chokladbrunt i vätskebehållaren. O så verkade det inte som att elfläkten fungerade. O så hade vi bakljus på husvagnen när vi åkte från campingen. Men efter ett par kilometer upptäckte maken att de inte funkade längre. Ut o kolla. Greja lite med kontakten men det hjälpte inte. Sen hos mina föräldrar fortsatte han att mecka o kolla lysena, men nej. De fungerade inte. Bara blinkers o bromsljus funkade... Men sen när vi kommit en bit på väg hemåt, då hoppade det igång o fungerade hela vägen hem.. O när vi kom hem o maken kollade kylarvätskebehållaren, så såg den ut som vanligt... Vad är det för nedrans fel med bilen??
Behöver jag säga ännu en gång att jag verkligen avskyr den där bilen!!!

Som tur är så har min snälla pappa erbjudit oss o låna hans bil på semestern, bara han får låna min lilla pärla, så han kan åka till o från o i jobbet.

Nu ska jag ta o gå o sova med lilltjejen. Får se om jag hinner lägga ut någon bild från helgen ikväll.

Ha det så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0