Vårstädning

Jag gick upp kl 7 imorse o började med frukost. Sen satte jag igång att städa. Har skurat köket o stora badrummet, från topp till tå. Har bytt gardiner i köket o grejat också. Så nu är det så fint här så. Bara resten kvar att skura… Ska ta lite till imorgon fm tänkte jag. Vet inte om detta städryck kom, samtidigt som solen. Men det var iaf ganska roligt o så nu är det ju så fint också så jag skulle kunna städa ännu mer.. När jag väl sätter igång är det svårt att få stopp på mig, ungefär lika svårt som att få igång mig, när lusten inte finns där…

                                        

Mitt matintag idag har gått relativt bra, trots utebliven lunch o möte o sen middag… 1 skiva Pågenlimpa, 1 skiva kokt medvurst, 2dl yoghurt, 2 riskakor, 2 dl yoghurt (1gång till), 2 kakor, kycklingsallad med ”pizza”bröd till. Hamnar totalt på 34,5pp, vilket är 0,5 för lite men samtidigt är det svårt att beräkna kycklingsalladen o brödet så det får vara bra såhär…

Nu ska jag ta o förflytta mig till sängen o ladda för en skön löpstund imorgon.

Kram o god natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0