Tidig kväll

Är så förbaskat trött så detta blir ett kort inlägg.
Idag har jag putsat fönster, satt upp den sista gardinen i köket. O så har vi plockat fram de resterande trädgårdsgrejorna, dynlåda o likn..
O så har jag varit ute o sprungit 6km.

Jag har idag stoppat i mig följande, yoghurt, 1 smörgås, lite mer yoghurt, kaka, ¾ kebabrulle… That´s it!!

Har inte varit särskilt hungrig samtidigt som jag haft dottern så jag har inte fått äta något..
Imorgon ska jag hjälpa pappsen med att tapetsera. Jag hoppas det kommer gå smidigt o fort, så jag orkar skriva ett inlägg här imorgon kväll… Men den som lever får se.

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Monika

god natt vännen!!

2010-04-26 @ 22:18:51
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0