Tapetserare

Kanske skulle ta o bli det istället. För jädrar i mig vad bra det gick idag för pappa o mig. Maken o mamma höll sig i bakgrunden. O fanns där som extra armar o ben åt oss, men i övrigt så tapetserade vi själva. Vi höll sams hela tiden o behövde inte ens svära över att tapeten var dum! En riktigt lyckad dag med andra ord!!!
Var väl hemma här igen vid kl 19 o då bestämde vi oss för att åka o handla så slipper jag/vi stressa med det på torsdag.
Så nu har vi mat hemma för resten av veckan. O så är allt klart till helgen, förutom att vi behöver ta en sväng till bolaget. Whiskeyn är slut här hemma o i makens ögon är det typ katastrof.
Känns så himla skönt att vi ligger så bra till ang förberedelserna för helgen! Vi båda två ser verkligen fram emot den!!! ;-)

Maten idag då…. Är svårt när man inte är hemma o kan bestämma över den. Så jag har överskridit mina pp med 4st idag. ILLA ILLA!!!  Blir ju ett glas vin mindre i helgen… Får träna lite mer så löser det säkert sig. :-) Tänkte ge mig ut på en joggingvända imorgon igen, för då fattas det ju bara 1 den här veckan o har jag tur så är dottern snäll på fredag dag, så kan jag kanske ge mig ut då, när jag kommit hem från tandhygienisten…

Näe, usch, nu ska jag gå o sova. Måste ju passa på när man får. O så gäller det att vila upp sig nu, för imorgon ska jag ju till frissan igen… :-P

Kram o god natt!


Kommentarer
Postat av: Monika

härligt att det gick så bra med tapetserandet! Ska du till frissa igen, vad ska du göra den här gången?? Vi ska åka ut och hämta husvanen idag så jag kan börja packa den, ska åka och handla imorrn!

2010-04-28 @ 07:24:01
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0