Söndagmorgon

Förr var ju söndagar vilodag. Men nu är det ju inte så längre o definitivt inte i vår familj... Här gör vi saker när vi kan o när vi har tid. Idag ska vi försöka hinna med att byta däck på bägge bilarna o så ska jag nog ge mig ut på cykeln o mäta rundorna jag springer... Litar inte riktigt på kartorna på nätet... Har jag tur blir det nog ca 1,3mil på sadeln. :-)

O så vill jag förändra utseendet här på bloggen. Så det ska jag nu börja med när jag får stunder över...

Inte så lätt att få tid över till sånt, med vår gravt sjuka dotter... Av dygnets 24 timmar vill hon ha uppmärksamhet minst 16 timmar. De andra timmarna går åt till att ta hand om varandra (jag o maken alltså) o göra allt annat som måste göras i hemmet. Plus att det underlättar, om man hinner med att sova lite oxå. :-) 

Men som sagt ni kan vänta er att en "vacker" dag så ser det lite annorlunda ut här när ni kikar in...


Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Hejje gumman. Vad kul att du nu älskar joggen/löpningen. Ett tips är att köpa Runners World. Min älsklings tidning. Den är verkligen bra för alla och man får mycket tips och svar på frågor man ställer när man är ute men sen glömmer ta reda på svaret på.

Du, jag tänkte. Jag har ju oxå spårat ur när det gäller maten. Och jag känner det i humöret i kroppen ja nästan över allt. Vad tror du om att vi tillsammans utmanar varandra att skriva ner vad vi äter? Jag såg att du tänkte skriva men inte räkna, jag funderar på att skriva och räkna. Jag måste se hur mycket jag slarvar och INTE får i mig.

Men ska vi göra det? jag tänkte ta det i 3 dagars perioder så känns det inte så långt.

Så man skriver 3 dagar, sen när de är slut så tar man 3 till osv. Bara för att bli av med 7dagars kravet. Och skriver man inte den 4de så är det ingen fara.

Eller så bara skriver vi men måste göra det varje dag för att vi ska läsa och kommentera. Då får vi lite press på oss att verkligen gör det..



Hmmm vad tror hon?

Nu ska jag dricka kaffe och kolla biggest, inspelat och sen blir det jogg i det uuuuunderbara vädret.Kramen

2010-04-11 @ 10:12:53
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0