Shit pomfrit!

Vad den här dagen har rusat iväg..
Vi har precis hunnit med att äta middag...
Var en sväng till Tuna Park innan jag skulle på möte o jag köpte Nike´s löparset som de har erbjudande på nu, 299kr.. Svart blev det... Fanns svarta byxor med rosa detaljer på o så antingen en rosa eller svart topp med detaljer på i svart & vitt/ rosa & vitt.
Sen tog jag en snabb runda inne på KappAhl. Där shoppade jag en beige topp, samma som jag har i svart. Som jag tycker så mycket om. Döljer valkarna finfint!! ;-) Dessutom kommer jag ju i M i de topparna o de lär jag ju kunna ha ett bra tag framöver. Jag passade även på att köpa några uppsättningar med örhängen där. Hade ett sms som gav 25% rabatt på ett helt köp. Så jag är mycket nöjd med dagens shopping!!

Mötet var väl sisådär halvkul. Intressant att höra om förslaget till LSS-lagen, men annars gav det väl inte så mycket... När jag kom hem så möttes jag av en sur dotter. Hon hade varit jätteglad hela tiden jag var borta, men jag fick tydligen inte komma hem... :-( För vi har inte varit sams mer än 5 minuter ikväll...

Dagens mat har väl gått lite käpprätt åt skogen! Men jag har ju VB att ta av... Idag har jag intagit: yoghurt, köttfärssås och spaghetti, liten bit smörgåstårta, 2 kakor, tunnbrödsrulle med lite räksallad i.. Pointsen har dragit iväg men jag deppar inte ihop för det... :-) Det är första gången den här veckan som jag intar över mina dagliga. O säkert den enda oxå. För vi ska vara hemma hela helgen o har maten planerad.

Nu ska jag passa på att lägga mig på soffan o slappa o ladda för en joggingvända imorgon. YEEEEHAAAA!!!
Ha en bra fredagkväll!

Kramis bananis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0