Seger

Har haft en barnledig em, maken har varit ute o skruvat med någon gödselspridare/kombivagn o har haft prinsessan med sig.. Så tacksam o lycklig över att han tar henne med sig, speciellt nu, när jag är sjuk... Så jag har bara tagit det lugnt o slappat efter promenaden. O sen innan prinsessan skulle ha kvälls-sonden så gick vi på en till promenad, samma som sist o den här gången gick det mycket bättre...

Jag känner mig piggare idag än igår iaf. Så jag kanske är på bättringsvägen. *HOPPAS*

Ang godis-utmaningen så startar jag imorgon o sen får jag inte äta godis förrän tidigast v 32, när jag o maken har vår mysiga semestervecka, som vi i år tänkte tillbringa i Skåne..

Idag har jag ätit: 1 smörgås med kokt medvurst, 2,5dl yoghurt, 2 riskakor, porterbiffar med potatis o grönsaker, lite choklad, 3 korvar med bröd... Har inte räknat ut pp för det, men ska väl göra det innan jag går o sover...

Nu ska jag ta o lämna över datorn till herrn i huset. Vi hörs imorgon o då kör vi en ny 3dagars-utmaning L!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0