Seg fredag

Hela den här dagen har gått så SAKTA!!

Fick oväntat besök nu på em av makens kusin. Han o jag är jämngamla tror jag o han har inte varit här sen han var liten… Så det var väl helt okej, bara det att jag knappt känner honom , så jag drog mig tillbaka in i vardagsrummet, med lilla prinsessan, så kunde maken o han prata ostört i köket.

O när han åkte så hade sommargästerna kommit, så då snackade vi lite med dem, innan vi gick in för att det var medicindags för prinsessan o sen var det ju läggdags för henne. O blickar jag tillbaka på den här dagen så vill jag helst glömma den.

Är hungrig, men ändå inte. Orkar liksom inte laga mat..
Så dagens ”mat”intag har blivit: 2dl yoghurt, 1 banan,2 mandelkubbar, 1 egenlagad hamburgare med bröd, 1 bulle o 1 chokladbit. Sitter nu o funderar på vad jag ska äta för att stilla hungern, utan att behöva anstränga ihjäl mig. Är rätt slut… Får nog bli 2dl yoghurt till..

Imorgon är jag själv hemma med prinsessan en stund, maken ska på marknad i Köping. Hoppas att han inte blir borta för länge o att prinsessan är snäll mot mig…

Nu orkar jag inte sitta här längre. Ska ta o vila mig i soffan!

Trevlig kväll! Kram Världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0