Rött

Vi har tillbringat hela dagen ute.
O fått solen på oss, så vi ser ut som stopplyktor i ansiktet, både prinsessan o jag.

 



Vi har fått massor gjort. Har grävt upp rabarbern o flyttat den till soligare ställe, flyttat kaninburarna, grävt i grönsakslandet. Skottat ut 4kubikmeter grus, tungt som sjutton. Oo så har vi krattat löv o gräs..
Så när vi gick in nu på em var jag helt slut, men det var bara att ladda om o åka till stan o handla. Jag hade varken pålägg eller yoghurt till morgondagens frukost.

Vet inte riktigt hur jag ska räkna dagens "motion" men jag tillgodoräknade mig 4 pp. Då har jag iaf inte tagit i för mycket. Var ändå ute o arbetade effektivt i 4 timmar.

Har ätit lite tokigt idag, men jag struntar i det. Det jag har ätit är: 1 smörgås med 1 skiva kokt medvurst på, 2dl yoghurt, 1 banan, 1 mandelkubb, 1 kaka, 1 glass, 1 hemmagjord hamburgare med bröd o lite pommes. Har hittills fått i mig 1,6liter vatten.
Ny dag imorgon med nya utmaningar!

Kram o tjingeling

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Jag tycker du är sååå duktig.. Och du, vi sa väl aldrig att nåt var förbjudet? Bara att vi skulle skriva upp vad vi äter vilket i sig gör att man inte äter lika dåligt som man annars skulle..

Kram på dig söt!

2010-04-15 @ 21:06:42
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0