Redan torsdag

Gårdagen gick så snabbt att jag inte riktigt hann med. Fm ägnades åt lite av varje. O sen åkte jag till stan o fixade lite ärenden innan jag skulle vara hos frissan kl 13. Blev ljusa slingor, färga på utväxten o så klippte hon av några cm. O sen åkte jag hem o typ bara bytte om o gav mig ut o sprang 6km... Hann väl springa knappt 1 min innan det började duggregna. Men jag struntade i det o fortsatte o det var så skönt. Så frisk luft att andas in...
Väl uppe på på asfaltsvägen så hann jag inte långt förrän jag hörde att en bil kom bakifrån o saktade in. Tänkte att jaha, är det maken som kommer med en jacka, för jag gav mig iväg i kortärmat, men nej se det var det inte. Det var en granne som saktade in o berättade hur duktig jag var, så sen var det himla enkelt att springa. Konstigt va?! ;-) M, kan du gissa vem det var??? :-)

Sen när jag stretchat o duschat så var det ju helt plötsligt kväll o dags att varva ner.

Idag ska jag bara dammsuga o torka golven, sen ska jag bara njuta av dotterns sällskap. Allt är klappat o klart inför helgen. Så skönt att inte behöva känna mig stressad inför den!

Kommentarer
Postat av: Monika

Haha..vad underbar hon är!! Ses imorrn!!

2010-04-29 @ 12:53:14
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0