Rapport

Idag har det ju varit en hel fantastisk dag. Fin härlig sol, hela dagen!!!
O så med maten har det gått skapligt.

Idag har jag ätit: 1skiva Pågenlimpa, 1 skiva kokt medvurst, 1 mugg yoghurt, 1 liten kycklingfilé, ris, chili-fraiche, banan, chicken nuggets, pommes, burgardressing, sallad & så 1 glas Sprite. Totalt landar jag på 38pp, vilket är 3pp för mycket.
MEN, jag har varit ute o sprungit ikväll. 45min.... O jag vet inte riktigt hur jag ska räkna. Medel- eller högintensiv. Hur gör du L?? Fler som löptränar som kan ge mig råd i detta. Snittpulsen låg på nästan 80% av max o jag förbrände 380kcal...
Medel ger 4pp o hög 10pp.
Så jag har iaf inte ätit för mycket ur den synvinkeln...

Nu ska jag slänga mig i soffan med vattenflaskan o kolla kvällens avsnitt av Biggest Looser... Tack bästaste Johan för att du lärde mig hur man spelar in med boxern.
Vatten är något jag måste bli bättre på att dricka. Har hittills bara fått i mig 1 liter...

Kram o på återseende imorgon

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

God afton. Vad du är duktig!

Jag räknar alltid löpning som hög. Det är ju den bästa motionen om man vill förbränna mycket.

Jag har ganska precis kommit hem så jag ska skriva nu. Är verkligen inte alls sugen men det är ju bara 2 dagar kvar nu.

Kram gumman

2010-04-12 @ 23:25:55
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0