Ojojdå!

För skojs skull satt jag o räknade ihop vad dagens mat blev i pp.. Över 40pp. Shit alltså!
O jag har ändå inte ätit något fikabröd eller godis eller liknande idag… Detta måste åtgärdas. Nu syns det ju direkt vad som är den felande länken i mitt matintag… *chockad* För innan jag räknade kände jag mig hyfsat nöjd med dagens mat. Men nu! Jag har lust att stoppa fingrarna i halsen bara för att det blivit så FEEEEL!!!

Men när det ändå har blivit så fel, så ska jag ”passa på” att äta lite glass ikväll. Så blir det strängare, hårdare tag imorgon, i vv-tecken, till en början iaf!

Så nu vet ni gott folk. Fr o m imorgon är jag viktväktare igen!

                                        


Kommentarer
Postat av: Monika

Lycka till vännen!

2010-04-11 @ 21:19:33
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0