Måndag kväll o piggare

Första dagen utan godis har gått bra. Trots att vi varit o handlat, hungriga. Jag åt yoghurt vid kl 7 imorse sen tog jag 2 riskakor vid tiotiden o så 2 smörgåsar till "lunch" vid kl 12, tror jag kl var. Hann inte äta sen innan dottern skulle iväg, för hon var bara sur o grinig... Tror att vi var o handlade vid kl 17 o då skrek magen efter mat. Men handlingen gick iaf bra.
Vi avslutade handlingen med att beställa mat från en pizzeria. Jag beställde en kycklingsallad, som var så GOOOOD!!! (Undra om det var för att jag inte ätit på länge ;-) )

Sen nu ikväll har vi haft besök o då var jag så social att jag åt en bulle med dem. Har inte träffat dem på ett tag o förr har jag alltid nobbat det...
O när de åkte hem satt jag o räknade ihop mina pp för dagen, o det fattades 5 st så jag tog en muffins oxå, så gott o mumsigt o härligt tyst här hemma. Nu har jag verkligen moffat i mig en massa onyttigheter, får bli en promenad imorgon.

För vet ni, underbara läsare?? Idag är första dagen sen i torsdags som jag orkat med att vara vaken hela dagen o dessutom har jag ju varit rätt aktiv. Tvättat, hängt tvätt, vikit tvätt, sprungit upp o ner i trappen, plockat undan, dammat o så har jag gått en promenad på 2,5km... O så då storhandling o allt spring som det innebär...
Ser ljuset i tunneln o hör nog snart löparskorna ropa på mig. YES!! Längtar så efter att få ge mig ut o svettas o bränna en massa kcal.

Nu ska jag ta o gå o sova tror jag. Bäst att passa på när jag ändå får gå o sova före kl 22:30.

Kram o god natt!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

God kväll/natt!

Ville mest bara visa att jag varit här. Är lite för trött för att skriva men ville bara säga; gött att du känner dig bättre.

Kram och god natt så hörs vi imorgon, L

2010-04-20 @ 00:55:35
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0