Lovely

Åh, vad skönt det var att springa!!! Inser verkligen att det är alldeles fantastiskt skönt o varför jag har längtat så!!

Sitter o fundilerar lite på hur jag ska lägga upp nästa veckas joggingvändor..

Antingen blir det så att jag stannar hemma från målningen på måndag o joggar istället, eller så får jag vackert vänta tills på tisdag o hoppas jag orkar jogga efter att vi varit o tapetserat hos mina föräldrar. Om vi ens hinner hem innan det är mörkt, det vet man ju aldrig. Eller så får det gå ända till på onsdag o då antingen springa på morgonen eller kvällen. Men jag tycker det har gått för lång tid då, så jag tror att jag lägger löpträningen på måndag kväll. O så nästa pass på onsdagen. O sen är det ju då helgen som ska planeras. På fredag kommer underbaraste vännerna hit med sina 2 juveler o de har med sig husvagnen o stannar tills på söndag. Känns ju elakt mot dem att ge sig ut på en joggingvända på lördagen, men annars får jag hoppas att det inte blir alltför jobbigt o sent som vi kommer hem från Kungens Kurva på söndag. Men det där vet man ju aldrig. Annars får jag väl vara nöjd med bara 2 pass nästa vecka. Skulle helst vilja få ihop 3 pass per vecka nu, fram till dess att det är dags för Vårruset om 3 veckor. Sen blir det verkligen en storsatsning på Tjejmilen!

För övrigt idag så har jag fått en del gjort. Garderobs”grejorna” är på sin rätta plats i hallen däruppe o datorbordet är inne på kontoret, ihopplockat dessutom…  O så har jag plockat ut allt ur dotterns matförråd/garderoben här nere o städat det o rensat o haft mig. O så har jag fixat med en massa tvätt, vikt o sorterat.
O prinsessan har varit underbar, t.o.m. legat på mage o jobbat som sjutton, sprudlande glad!!

Skulle egentligen ha ätit mycket mer idag, eftersom att jag ändå tränat, men jag har inte hunnit med att känna mig hungrig, så det har väl gått sådär med maten… Jag har iaf ätit: yoghurt, 1 tunnbröd med prickig korv, digestivekex, krämkaka, pyttipanna, ägg, 4 kakor..

Känns i benen nu att jag har varit igång hela dagen, men det är en skön känsla, så jag njuter!!
Nu ska jag lägga mig på soffan o slappa o glo på TV:n, som faktiskt fungerar idag.

Kram o God natt!


Kommentarer
Postat av: Monika

klart du kan ge dig ut och springa fast vi är där!!

2010-04-25 @ 21:21:04
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0