Jobbigt

Idag har jag orkat tagit mig ut på en "lång"promenad, 1km... O helvete vad jobbigt det var. Gick ändå sakta o lugnt o maken drog vagnen med dottern i, men ändå så kändes det som att vi hade gått över 1 mil. Helt sjukt vad en förkylning kan göra med kroppen, i onsdags sprang jag ju över 7km o idag klarade jag knappt att gå 1km... Pinsamt ju!


Min lilla prinsessa under promenaden...

Idag har vi en vilodag från utmaningen, men konstigt nog har jag motivation till äta "bra" mat... Kvällsmaten blir väl iofs inte den bästa. Någonting med grillkorv, men hela dagen hittills har jag ätit bra o min dag startade 4 imorse. Så jag är mer än nöjd med dagens prestation.

Är lite sugen på att skippa godis helt fram tills det är dags för semestern v 32. En hel vecka bara maken o jag... Prinsessan är inbokad på korttids då. Jag hoppas de inte ändrar veckan för oss.
Någon som är intresserad av att utmana mig?? Är fröken Sandberg sugen?? ;-) Eller någon annan fantastisk tjej??
Om någon är intresserad så kan ni ju välja slutdatum själva, men jag kör på till v 32, i sånt fall.
Ska suga på "karamellen" tills ikväll eller imorgon o återkommer med besked när jag bestämt mig..

Kommentarer
Postat av: Monika

jag sugen...men då skippar vi bara godis den här gången, jag klarar inte att ta bort allt på en gång...Vi kommer klara det här!!! Pussen :)

2010-04-19 @ 07:57:25
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0