Hurt

Japp, när jag sprang sist så tog jag antagligen i för mycket, för nu har jag ont i både knäet o känner av benhinnorna. *arghhh* Men jag har förmodligen lärt mig av misstaget så nu blir det lite lugn löpning hädanefter. Ska ge mig ut på en runda idag, sen får vi se hur jag känner det om det blir 5,5 eller 6,1km löpning…

För övrigt rullar livet på ganska bra just nu. Inga större problem iaf, ”bara” växellådan i chevan som nog håller på att ge upp. *suck*
Idag ska vi lämna lillskruttan på korttids o sen ska vi iväg till vänner på påskmiddag o en trevlig kväll. Imorgon ska vi till mina föräldrar på middag o spelkväll.

Pappa min, beställde ett Nintendo Wii, genom mig, förra veckan som kom iförrgår. Åh, vad roligt det är. Det ”värsta” är att min 4-åriga gravt handikappade dotter, spöar skiten ur mig på bowling!! Hur är det möjligt??!! Men hon tycker iaf att det är jätteroligt att bowla o så tittar hon gärna på en boxningsmatch…  O motion ger det. Har ont i armar o axlar idag. Boxades ett antal ggr igår o så har jag spelat en del tennis.

Som ni säkert märker så har vi ganska mycket omkring oss just nu. O sen att prioritera livet så att dottern är nöjd är inte alltid så lätt, men jag gör så gott jag kan. O nu i några dagar har hon varit väldigt mycket knähund, därav uteblir mina inlägg här, tyvärr. När hon har lagt sig för kvällen prioriterar jag lite kvalitetstid med maken… Men jag hoppas nu att Wii:et gör att hon får en roligare ”vardag”. För när vi talade om för mina föräldrar vad dottern tyckte, så sade de att vi skulle ju kunna få ha det här också. Så vi får väl se.

Nu ska jag passa på att äta lite frukost innan det är medicindags för skruttan.

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0