Grått

Det skulle ju vara trevligt om man kunde få lite sol o att det blev ljust någon gång under dagen. Men inte idag tydligen…

Jag började dagen med en lååång o superskön sovmorgon. Gick inte upp förrän halv tio. Men då stoppade jag bara i mig en lätt frukost o sen bytte jag om o gav mig ut på en joggingvända. Dryga 6km varav en bit på isigt/snöigt o BLÖTT underlag. Gjorde ingen bra tid på den rundan, men likväl som alltid så var det sååå skönt att få komma ut. Det har verkligen blivit min nya passion, att springa!

För övrigt har det väl inte hänt så mycket här idag. Min mamma o bror var här en stund, de hämtade borrar som pappa vill låna o så fikade vi lite innan de åkte hemåt igen.. O sen dess har vi bara ätit lite middag, annars bara slappat.

Jag gissar på att kvällen går i samma ”anda”, slapp slapp slapp. Är verkligen supertrött, känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt…

                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0