Glader

Den här dagen gick från att vara förbaskat tråkig, till att bli en riktigt rolig em/kväll.
Dottern skrek fram till kl 12. Sen skickade jag ut mina mekaniker, så jag fick äta lunch i lugn o ro. Sen fixade jag det sista med bokföringen. Efter det så begav jag mig upp o röjde... 2 kartonger med sopor blev resultatet, ja o så lite mer oordning. Ja ni läste rätt, oreda beskriver vår övervåning rätt bra just nu. Men datorn som har stått i hallen ska in på kontoret, där det ligger 2 garderober på golvet som ska ut dit datorn stod. O så ska hela kontoret göras om..
Kommer nog ta ett tag innan jag blir färdig, men nu har jag iaf börjat... :-)

                                        

När mina duktiga mekaniker kom in igen så var det en gladare prinsessa som kom in. Så em/kvällen har vi bara myst o så har jag fulat mig till Wii:et så fick hon skratta lite oxå!! :-)
O då kände jag att jag inte kommer orka ta mig ut o runt en joggingvända imorgon, får vänta tills tidigast helgen. För hjärtat höll på att hoppa ur kroppen när jag boxades...

Maten idag då: Tekaka med kokt medvurst på, yoghurt, Kycklingwok med lite ris, muffin, lax, potatis, hemmagjord sås med creme fraiche som bas, ärtor & banan.. Jag tror att det var allt. Jo, just ja. Avslutade denna kväll med en god Cappuccino. MUMS!!!!

Ser väldigt mycket fram emot nästa helg, då världens bästa Hällby-bor kommer hit med husvagnen o stannar hela helgen. Myspysigt!! Vi avslutar den helgen med att åka till Kungens Kurva.. Världens bästa Valborg har jag framför mig... Längtar!!!

Nu ska jag ta o mysa med gubben ett tag innan det är dags för att mysa ner mig i sängen.
Kram o God natt!

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Va duktig du är som klarar 7km. Där är inte jag än med det är bara att kämpa vidare antar jag =) Tittat på nikedressen? Jag tycker den är Kanon!

2010-04-22 @ 13:23:01
URL: http://onemorestep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0