Fredagsmys...

... måste man ju ha. Dottern har fått duschat. Hon var så nöjd o go så...
När jag fick henne att somna så började jag med middag till mig o maken. Så vi har precis intagit Fläskfilégryta med ris, sallad o vitlöksbröd. Mumsigt!
Nu ska vi strax förflytta oss in till soffan o mysa lite mer o smälta maten. Sen ska vi nog äta lite glass...
Det är så himla sällan som vi har mysmiddagar o soffmys, så ikväll ska jag NJUTA!

Jag har bestämt mig för att från o med imorgon så ska jag föra matdagbok, för att förhoppningsvis kunna upptäcka vad som är den felande länken i mitt matintag... Jag ska börja med att bara skriva upp vad det är jag stoppar i munnen, inga förbud eller dieter eller nåt annat, bara vanlig check...
För mitt motionerande kan jag verkligen inte klaga på. 1400min motionerande de sista 30 dagarna... :-)
Idag blev det 64min träning, Wii Fit, med en hel del yoga-övningar.

Det skulle vara så skönt om jag kunde förlora 10kg fram tills dess att det är dags för tjejmilen!!

Näe, nu skiter jag i det här för ikväll. Jag hör nämligen en röst från soffan som vill att jag ska komma.

Kramis bananis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0