Flyt

Dagen började tidigt… Kl 4 sade prinsessan god morgon o ville inte somna om. Dessutom så blev hon inte nöjd förrän pappsen kom upp. Mamma är inte mycket värd i hennes ögon, sen pappsen tog med henne ut för att skruva med traktorerna o dess redskap…

Både igår o idag känner jag ett go inom mig, som ger mig kraft att orka o kraft att fortsätta. Jag har kanske fått tillbaka lite av tron på mig själv.MEN det räcker med att man åker till Tuna för att få tron bortkapad…
Alla fina jeans som smala tjejer/kvinnor har på sig, tror jag aldrig att jag kommer kunna ha. Tänk att kunna gå in på H&M o köpa jeans i normal stl. Det är verkligen ett mål för mig o har varit i flera år. Modet ändras ju en hel del, men jag vet för nåt år sedan när jag var in på H&M o hittade ett par jeans som var superfina, o jag inte kunde ha dem, ens i största stl. Då blev H&M´s jeans ett mål. När jag kommer i deras jeans o inte bara största stl, så kommer jag vara så NÖJD…
Sen har vi haft så mycket runt oss, eller snarare runt prinsessan, så orken har inte funnits.

Men nu känner jag att jag är på G, o vet ni vad??
Näe, det kan ju inte ni veta... Jag väger inte 90 längre. TJOHOOO!!!!!

Det ska jag fira idag, genom att städa på övervåningen. Kul va?!


Kommentarer
Postat av: Monika

Härligt vännen, vi kommer klara det tillsammans, jag har samma mål!!

2010-04-21 @ 09:32:59
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0