Fantastisk dag.

Dagen började med en skön sovmorgon, ända till halv nio.. Underbart.
Förmiddagen blev som alla andra, ett jäkla liv o krångel  innan prinsessan ville sova, men som vanligt så vann hennes envisa föräldrar o hon sov gott i 1 timme.

                                      

När hon hade ätit sin lunch, ja, jag med för den delen, så begav vi oss in till Sveaplan för att hämta ut paket med gardiner.. Maken var inte så glad då det fattades papper till hans bokföring, så vi åkte så han fick muttra för sig själv o leta reda på papprena. När vi var i stan o prinsessan ändå var så himla glad så passade jag på att ta mig ut till Tuna Park, har fått tips om att Stadium har paketerbjudande på topp o tights från Nike för 299kr. Dock så kom vi aldrig till Stadium. Först så träffade vi på Abbes mamma o syster o stod o snackade skit med dem o sen när jag gick in på Cubus så jobbade visst Anna idag. ;-) Så vi blev kvar där o sen när Anna skulle luncha så gjorde vi henne sällskap o min lilla prinsessa skötte sig exemplariskt. Var en mycket nöjd mamma som fick stressa hem för att vi var lite sena med prinsessans mat. Men det gick bra iaf. Jag satsar på att ta Stadium imorgon istället, när jag ändå ska in till stan på möte.. Skönt med liten ”egen” tid, då jag haft prinsessan hela dagen idag, o det har varit en toppendag! Så mysigt att jag också kan få lite egen bra tid med henne.
Tack för den mycket trevliga "dejten" Anna! Den måste vi snart göra om!!!

                                               

Jag börjar känna mig ännu bättre från förkylningen nu, så i helgen, eller imorgon beroende på om jag har tid,ska jag ge mig ut på 5,3km-rundan... Längtar enormt mycket efter att springa nu. Över 1 vecka sedan sist!!!

Maten idag då: yoghurt, lax, potatis, min egna sås med creme fraiche som bas, ärtor, caffe latte, köttfärssås & spaghetti o så 10 cashewnötter. Är så nöjd med den här dagen, så det är alldeles perfekt...


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själva! Så mysigt att lilltjejen var med...=) Vi gör det snart igen.



Kram till er alla.

2010-04-25 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0