Dålig kombination...

En alldeles för tidig morgon, en sur dotter, tryck över bröstet och en ”dödssjuk” man. Någon som vill byta??

Dottern vaknade kl 3!!!! i natt o vägrade somna om. Så jag var tvungen att gå upp då.. Inte så kul, men jag vägrar höra henne ligga o skrika. Efter ca 1 timme kommer maken upp o avlastar, han kunde iaf inte sova pga terroristen.. Slutar med att vi blir lite oense. Väldigt tråkigt att börja dagen så, men det löste sig ganska snabbt iaf.
Han är förkyld o har lite ont i halsen o fryser. Stackaren!
Jag känner ett tryck över bröstet, som jag inte vet vad det kommer från… Plus att jag har ont i en axel efter gårdagens grävning. Har därför knappt sovit nåt alls i natt. Kändes dock något bättre när jag smorde in axeln med tigerbalsam, vid kl 4….

Sen har vi bara haft en sur o vresig dotter som skriker åt det mesta. Jag skulle just nu göra vad som helst för att få byta liv. Bryter snart ihop totalt. Orkar inte!!!!

Idag har jag o maken varit ett par 9½år och varit förlovade i 8 år… Helt sjukt vad tiden går! Men det märks att det är några år sen, för jag minns knappt vad vi gjorde på förlovningsdagen… Jag minns bara att vi var ute o käkade 3-rätters o sen gick vi på bio o såg ”Vad kvinnor vill ha”, har jag för mig…

Idag o säkert resten av veckan kommer bli jobbiga dagar om dottern ska fortsätta såhär. Därför törs jag inte planera in nåt. Allt styrs efter hur hon är. Tråkigt men sant!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kramar till dig vännen...

2010-04-08 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0