Dag för dag

Har fått en hel del gjort idag. Skurat lilla badrummet från topp till tå, tvättat mer, dammsugit övervåningen, krattat jord, sått gräsmatta, planterat vårblommor etc..
Märks verkligen att jag börjar tillfriskna! Så skönt!!!

Har varit i gång hela dagen så jag nästan helt glömt bort att äta. Har idag fått i mig bara: yoghurt, tekaka, prickig korv, banan, riskaka, kycklingwok med ris, bulle & muffins. O så lite kaffe o te oxå.. :-)

Efter 2 godisfria dagar så har jag ännu inget sug, men o andra sidan har jag ju ätit fikabröd bägge dagarna så jag har ju ändå fått i mig socker.. Men nu M, är det bara 109 dagar kvar. Fixar vi lätt, som en plätt!

Jag längtar tills på torsdag då jag ska ge mig på att prova att springa 5km.. Hoppas det går bra så jag kan ta en längre vända i helgen.
Men först väntar en onsdag då jag ska fortsätta arbeta på med en massa nödvändiga saker, t.ex. fixa med papper för bokföringen och fortsätta rensa på övervåningen...

Nu känner jag mig ganska mör o trött, så jag ska passa på att slappa på soffan o slötitta på TV.

Kram o god kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0