Däckad...

Orkade inte skriva igår. Mådde inget bra alls. O så var jag själv hemma med dottern halva dagen o när maken kom hem o lite senare så hade dottern ett krampryck, 5st på 2 timmar... :-( Så igår var helt enkelt ingen bra dag alls..

Jag fick iaf möjlighet att sova när dottern lugnat ner sig med kramperna. Jag sov gott i över 2 timmar. O när jag vaknade var kl så mycket o jag mådde ff skit så vi beställde pizza till middag. Gott, men himla fel för mig som försöker gå ner i vikt.

Jag mår inte så mycket bättre idag, men jag ska försöka att iaf äta någorlunda bra mat...

Gårdagens mat-intag blev: 2dl yoghurt, 2 smörgåsar med kokt medvurst på, 1 banan, lite pizza, 1 kanelbulle, 2 digestivekex, 1 chokladbit, o så en hamburgare alá  Madde... :-)

Linnéa, hur gör vi nu?? 3 dagar har gått igen... Går så fort att man nästan inte hinner med.

Nu ska dottern få mat i magen, får se när jag har ork att sitta här igen.

Vill bli frisk nu, så jag kan löpträna nästa vecka.

Kramis bananis!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

God morgon söt..

Vad tror du om att vi skippar idag och börjar skriva imorgon igen? Jag är trött efter en helg på jobbet och du är inte riktigt på G. Idag får vi strunta i allt var kcal, pts och träning heter. Jag kanske tar en promenad till jobbet men det är tveksamt.. Benen pirrar och gör ont och ögonen är så trötta att de svider.

Det där med din pizza, skit i det. Du tränar mycket nu, har en högre förbränning och behövde den. Ibland gör nog dåligt samvete att vi äter mer än vi tänkte från början eftersom vi tänker att: fan detta gick åt helvete, då kan jag lika bra fortsätta slarva och så drar man i sig mer än man tänkt från början. Det är då pizzan blir glass, blir kakor, blir godis, blir läsk/vin.. Ja du förstår vad jag menar.

Låt dig njuta av den istället så har du nån nytta av de onyttiga.

Jag tror nog säkert att du har plats för den i dina pp ändå.

Kram gumman och hoppas din dag blir lugn och skön..

2010-04-18 @ 09:13:23
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0