Back!

Nu är jag tillbaka ur dvalan! Jag har idag tagit tag i en massa saker som måste göras.
Bort med allt sött igen o så har jag satt fart med motionen på riktigt. Inte bara 2-3 joggingvändor/vecka.

Det härliga med att det är vår är ju att det finns MASSOR av saker att fixa med ute. Har idag grävt i trädgårdslandet i en timme, men sen sade ryggen ifrån o så tummen då förstås. Fick som vanligt en blåsa på sidan om den...
O efteråt så tog jag bort grangirlangen från altanen.
Är sugen på att köpa lite vårblommor o plantera i mina krukor, men jag vet inte hur jag vill ha det. Fast sånt brukar ju alltid lösa sig, bara man åker iväg till blomaffären.. :-)

Nu ska jag tillbringa några timmar med att gå igenom våra skivor o lägga in en massa musik på telefonen så jag får lite ny musik i lurarna när jag är ute o springer. Har tröttnat på den musik som är där nu... När vi hämtat hem dottern ska jag ge mig ut på en joggingvända. Längtar efter det. En sån skön känsla att komma hem o vara så trött o svettig o veta att jag minsan klarat av vändan idag oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0